Wednesday, May 8, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Wed Feb 26, 2020
  • news code : 2710
طراحی و تولید كیسه های پارچه ای مخصوص خرید توسط شهرداری چغادك
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی چغادک این شهرداری در راستای ارتقاء سلامت شهروندان خود اقدام به تولید کیسه های خرید پارچه ای نمود .

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی چغادک این شهرداری در راستای ارتقاء سلامت شهروندان خود اقدام به تولید کیسه های خرید پارچه ای نمود  .           

        ◀مهندس زارعی شهردار چغادک در همین خصوص توضیح داد:امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی مردم ، میزان تولید آلاینده های زیستی نیز افزایش یافته است.
یکی از این آلاینده های زیستی کیسه های پلاستیکی است.  همه می دانیم  که مواد پلاستیکی سالیان زیادی طول می کشد تا به صورت کامل بازیافت شده و جذب محیط شوند.
کیسه های پلاستیکی علاوه بر مواد شیمیایی که در ساختار آن ها به کار رفته باعث آلودگی محیط زیست نیز می شوند.
در عوض کیف های  پارچه ای  به دلیل طول عمر بالا و تجزیه شدن در طبیعت  میتواند جایگزین خوبی برای کیسه ها و پاکت های نایلونی باشد و از مصرف کیسه های نایلونی جلوگیری بعمل آورد.                                 

              💠وی افزود امروزه دغدغه ی بسیاری از ما پس از خرید نان ، حمل آسان و درعین حال تازه رساندن نان با حداقل افت کیفیت از درب نانوایی تا خانه بوده و هست.استفاده از کیسه های پلاستیکی، دشواری حمل،از بین رفتن طراوت و تازگی نان،مضر بودن برای سلامتی به علت تماس  مستقیم با نان داغ و نیز آسیب رساندن به محیط زیست را در پی دارد.کیسه خرید نان پارچه ای ،گزینه مناسبی برای جایگزینی کیسه های پلاستیکی است.                                 

             ❇زارعی اضافه نمود:کیسه ها پارچه ای که مخصوص خرید، خصوصا خرید نان توسط شهرداری طراحی و تولید گردید  نظر بسیاری از طبیعت دوستان و مصرف کنندگان را به خود جلب کرد.                         
💠 شهردار چغادک در پایان اظهار امیدواری کرد که این طرح، ایده استفاده از کیسه های پارچه ای را در بین خانواده های چغادکی تقویت نموده و  کلیه خانواده ها از کیسه های پارچه ای برای خرید و خصوصا خرید نان استفاده نمایند.               

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0