پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ 
  • کد خبر : ۲۸۳۸
پیام تبریك شهردار چغادك به مناسبت فرا رسیدن ۹ اردیبهشت روز شوراها
💢 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی چغادک ،همزمان با فرارسیدن ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، مهندس علی زارعی شهردار چغادک با صدور پیامی این روز را تبریک گفت.

💢 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی چغادک ،همزمان با فرارسیدن ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، مهندس علی زارعی شهردار چغادک با صدور پیامی این روز را تبریک گفت.

🔻متن پیام به شرح ذیل می باشد👇👇

وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَيْنَهُمْ

🔰مشورت يکی از ارکان مهم سلامت تصميم گيری هاست. بنا به فرمايش پيامبر اعظم (ص) "هيچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترين امور هدايت يافتند". ...
💠به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ايران و در راستای احترام و اکرام به شخصيت و هويت انسان و مردم عزيز ايران نهادی به نام شورای اسلامی در اين کشور شکل گرفت.
❇️شورا را می توان به عنوان نمادی از تعاون، همت و همدلی و کوشش در جهت رفع  کمبودها و رسیدن به آبادانی و توسعه با سرعت هر چه بیشتر شهر وروستا دانست.
اینجانب اين روز با شکوه را به همه‌ی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به‌ ويژه به اعضای محترم شورای اسلامی شهر چغادک که با وظيفه‌شناسی، همدلی و همزبانی در حل مشکلات شهر تلاش می‌نمايند و با امانت وکفايت برای نيل به جامعه‌ی شهروند مدار خالصانه کوشش می‌نمايند، تبريک و تهنيت عرض می نمايم.
 علی زارعی - شهردار چغادک                                ✨✨✨✨✨✨✨✨
💬سامانه ی پیامکی شهرداری  چغادک جهت دریافت پیشنهادات شهروندان
٣٠٠٠٠٢٢٢١٢٠

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0