جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ 
  • کد خبر : ۲۸۳۷
مسابقه روز كارگر
❇️جشنواره بزرگ مجازی تقدیر از پاکبانان و سبزبانان شهر چغادک به مناسبت روز کارگر در محورهای نامه نگاری، نقاشی و عکاسی و ساخت کاردستی برگزار می گردد. 🌀مهندس زارعی هدف از اجرای این برنامه را تکریم جایگاه کارگران خدوم شهرداری و نقش برجسته آنها در حیات اجتماعی شهر عنوان نمود.

سمه تعالی.                                             شهرداری چغادک در راستای طرح نشاط اجتماعی                                       

  🔰شهردار چغادک خبر داد 👇👇                                      

                  ❇️جشنواره بزرگ مجازی  تقدیر از پاکبانان و سبزبانان شهر چغادک به مناسبت روز کارگر در محورهای نامه نگاری، نقاشی و عکاسی و ساخت کاردستی برگزار می گردد.                                                       🌀مهندس زارعی هدف از اجرای این برنامه را تکریم جایگاه کارگران خدوم شهرداری  و نقش برجسته آنها در حیات اجتماعی شهر عنوان نمود.
🔷وی همچنین  بیان نمود این جشنواره با هدف اخذ دیدگاه‌ها، نظرها، پیشنهادها و انتقادهای سازنده برگزار می‌شود تا از آنها در زمینه بهبود ارائه خدمات بهینه، مطلوب و آسان به همشهریان استفاده شود.
قابل ذکر است : تمام شهروندان عزیز  می توانند  با ارسال آثار خود در این مسابقه شرکت کنند و در پایان به قید قرعه جوایزی اهدا می گردد.                       ✨✨✨✨✨✨✨.                    روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی چغادک

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0