Thursday, March 28, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Sun Aug 04, 2019
  • news code : 2660
نشست صمیمی مدیران شهر چغادك با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر
◀مهندس زارعی شهردار چغادک در این دیدار صمیمانه ضمن تقدیر خالصانه از حجت الاسلام خدری امام جمعه چغادک که بانی خیر برای برگزاری این نشست شدند و از آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر که این وقت را در اختیار مسئولین چغادک گذاشتند گفت: خدماتی که در حوزه شهر به وسیله شهرداری ارائه می شود همواره توسط شهروندان رصد شده و‌قابل لمس است و‌ جای تشکر از همکاری صمیمانه شهروندان که واقعاً ولی نعمت ما هستند،دارد

       به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی چغادک امام جمعه ،شهردار ، رئیس و اعضای شورای شهر و تعداد زیادی از مسئولین و معتمدین شهر چغادک با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر دیدار نمودند.                                              

◀مهندس زارعی شهردار چغادک در این دیدار صمیمانه ضمن تقدیر خالصانه از حجت الاسلام خدری امام جمعه چغادک که بانی خیر برای برگزاری این نشست شدند و از آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  که این وقت را در اختیار مسئولین چغادک گذاشتند  گفت: خدماتی که در حوزه شهر به وسیله شهرداری ارائه می شود  همواره توسط شهروندان رصد شده و‌قابل لمس است و‌ جای تشکر از همکاری صمیمانه شهروندان که واقعاً ولی نعمت ما هستند،دارد
وی افزود: مسئولیت و‌ ارائه خدمات به مردم نسیم رحمت الهی است و‌باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد.
زارعی در این نشست اظهار داشت:شهر چغادک به عنوان دروازه ورودی بوشهر  نیاز به توجه بیشتر دارد و امیدواریم با حمایت همیشگی تمام مسئولین خدمات  مطلوب تری به شهروندان ارائه گردد که در این راستا  شهرداری چغادک تمام تلاش خودرا صرف خدمت رسانی به شهروندان می نماید.           

  * شهردار چغادک افزود: پروژه های عمرانی بزرگی در شهر شروع شده وتمام سعی  خود را می کنیم تا طبق رسالتی که داریم  انشالله مطابق برنامه زمانبندی به اتمام برسانیم.

وی اظهار کرد:همراهی مردم و صبر آنها لازمه ادامه خدمات رسانی مطلوب شهرداری است که تا کنون شهروندان فهیم در این زمینه همکاری لازم را داشته اند و جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.زارعی همچنین اظهار کرد: اتحاد و انگیزه بالای اعضای شورای شهر و شهرداری نویدبخش فضایی مناسب برای بهبود شرایط و وضعیت شهر است.
گفتنی است در این جلسه، شهردار چغادک  به بیان برنامه های  اجرایی انجام شده  و برنامه‌های آتی خودپرداخت و گفت: به دنبال این هستیم که مسائل شهر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی و خدماتی و... نارسایی‌های موجود را با توجه ویژه پیگیری و اصلاح کنیم.
مهندس زارعی با تأکید بر دوری از حاشیه‌ها در فضای مدیریت شهری افزود: همدلی بین شهرداری و شورای شهر وهمه مسئولین ادارات در شهر چغادک قابل تقدیر است و در  سایه همین وفاق و همدلی حداکثر وقت و توان مجموعه شهرداری را برای خدمت به مردم به کار می گیریم.
وی عنوان نمود با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر چغادک این شهر همواره در معرض خطر سیلاب است که طرح مطالعاتی آن  شروع گردیده و امیدواریم با حمایت مسولین استانی و شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم و پرتلاش بوشهر که حقیقتا نگاهی ویژه ای به شهر چغادک دارند به انجام برسد.  وی همچنین در خصوص الحاق بزرگرار به شهر چغادک و حل موضوع فاضلاب که مردم را دچار مشکلات بهداشتی نموده درخواست هایی نمود.                         

    💫💫مهندس زارعی همچنین در حاشیه این دیدار عنوان کردند: همانطور که انتظار می رفت این دیدار برکات زیادی برای شهر چغادک داشت و جناب حجت السلام والمسلمین صفایی بوشهری هم رهنمودهای ارزشمندی نمودند و هم قول مساعد دادند که مشکلات شهر بطور ویژه بررسی گردد و آن شالله طی جلسه ای که با حضور ایشان و مسئولین شهر در چغادک برگزار می گردد برنامه ریزی هایی برای ساختن شهر چغادک مطابق با استاندارهای روز  انجام گردد. آیت الله صفایی بوشهری همچنین قول کلنگ زنی مجتمع فرهنگی چغادک را قبل از مهر امسال دادند.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0