جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ 
  • کد خبر : ۲۵۶۹
نورپردازی و تقویت روشنایی پارك های سطح شهر چغادك انجام شد
براساس این گزارش مهندس علی زارعی شهردار این شهر بیان نمود : به منظور تامین مناسب نور و روشنایی و استفاده شهروندان از فضای پارک ها همچنين در راستاي كاهش مصرف برق، سيستم روشنايي در سطح پارك با استفاده از نصب و جايگزين نمودن لامپ هاي كم مصرف به جاي لامپ هاي پر مصرف، بهينه سازي شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری وشورای اسلامی چغادک  با هدف ارتقای كمي و کیفی سطح نورپردازی، زیبایی بصری و ایمنی پارك ها؛ نورپردازی و تقویت روشنایی پارک های سطح شهر چغادک توسط  شهرداری انجام شد.

 
 
 


 

براساس این گزارش  مهندس علی زارعی شهردار این شهر بیان نمود : به منظور تامین مناسب نور و روشنایی و استفاده شهروندان از فضای پارک ها همچنين در راستاي كاهش مصرف برق، سيستم روشنايي در سطح پارك با استفاده از نصب و جايگزين نمودن لامپ هاي كم مصرف به جاي لامپ هاي پر مصرف، بهينه سازي شد.

مهندس زارعی شهردار چغادک عنوان نمود :تسهيل در روند رفت و آمد و ايمني شهروندان جهت استفاده از فضای پارك در طول شب، از جمله اهداف ارتقا، ترمیم و تقویت روشنایی سطح پارك های سطح شهر می باشد که اميد است، بتوان رضایتمندي همشهریان را جلب نمود.

شهردار چغادک اضافه نمود: نورپردازی فرآیند توسعه بسترهای بصری شهر است و شهرداری نيز در راستاي افزايش نشاط شبانه؛ تلاش مي کند تا در حد امكان، عنصر لذت و آرامش را در فضا و بدنه شهری لحاظ کند

 پیام شهروندی:

               شهروند عزیز اموال شهر متعلق به شما است در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0