جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ 
  • کد خبر : ۲۵۶۶
توسعه ورزش شهروندی با نصب ست ورزش و تندرسی در خیابان سردار كاظمی چغادك توسط شهرداری
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی چغادک شهرداری این شهر جهت جلب رضایت شهروندان از محله سکونت خود اقدام به نصب ست ورزشی در خیابان سردار کاظمی نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی چغادک شهرداری این شهر جهت  جلب رضایت شهروندان از محله سکونت خود اقدام به نصب ست ورزشی در خیابان سردار کاظمی نمود.

 
 
 
 

مهندس زارعی با تأکید بر ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ ورزش محلات افزود: نصب وسایل ورزشی در  اماکن عمومی ، اقدامی موثر در ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تندرستی شهروندان است.

زارعی با اشاره  به نصب 10 عدد وسیله ورزشی و تندرستی در  مجاور خیابان سردار کاظمی  گفت: بدون شک ایجاد انگیزه و ترغیب شهروندان به تندرستی و سلامت جسم یکی از وظایف مدیریت شهری بوده و این مهم با تجهیز پارکها و عرصه های فضای سبز به وسائل ورزشی قابل دستیابی خواهد بود .

 

زارعی  خاطر نشان كرد: در همین راستا  و با عنایت به  درخواست و استقبال شهروندان ساکن در این خیابان سبب شد نسبت به نصب اين وسايل در اين محل در  جهت احترام به حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ ورزش در بین همشهریان اقدام نماييم. که امید است به نحو مطلوبی توسط شهروندان مورد استفاده قرار گرفته و موجبات رضایتمندی آنان فراهم گردد.

وي یکی از  اهادف و رسالت شهرداری را توسعه زیرساختهای ورزش همگانی و ترغیب عموم شهروندان برای استفاده از اماکن ورزشی  دانست و گفت: امید می رود با افزایش امکانات و وسایل ورزشی و افزایش توجه مسئولان به تجهیز اماكن ورزشی بستر ترغیب شهروندان به ورزش فراهم شود .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0